icon_search icon_caret_down icon_home icon_calendar icon_caret_updown icon_tick icon_x icon_profile icon_location icon_confirm icon_client_new icon_client_login icon_contract icon_moving icon_menu icon_facebook icon_twitter icon_linkedin icon_youtube icon_loader icon_exit icon_contract_2 icon_invoice icon_consumption icon_bell icon_personal icon_bell_lg icon_contract_lg icon_invoice_lg icon_consumption_lg icon_profile_lg package_fix package_spot icon_plus icon_arrow_leftmeters-lg

Dažniausiai užduodami klausimai

Žemiau pateikta informacija taikoma Enefit UAB ir Eesti Energia AS.

Tiekėjo keitimas

Taip, kiekvienas elektros vartotojas turi teisę rinktis elektros tiekėją, kuris geriausiai atitinka jo poreikius. Enefit klientu galite tapti jau šiandien ir artimiausiu metu Jūsų namuose bus naudojama lietuviška 100% atsinaujinanti elektros energija.

Ne, tiekėjo pakeitimas nedaro jokios įtakos jūsų elektros energijos tiekimo patikimumui. Be to, jūsų elektros energijos persiuntimą ir toliau užtikrins AB „Energijos skirstymo operatorius“.

Taip. Pasirašius sutartį su mumis, informuosime AB „Energijos skirstymo operatorių“, kuris jums įrengs elektros energijos apskaitą.

Taip, kiekvienas gyventojas gali sudaryti naują sutartį ir nutraukti esamą elektros energijos tiekimo sutartį. Sutartis su Jūsų esamu tiekėju nutruks automatiškai, be papildomų Jūsų pastangų (nereikės vykti į aptarnavimo centrus ar skambinti).

Svarbiausia žinoti, jog tiekėjo pasikeitimas jums nesukels jokių rūpesčių dėl elektros tiekimo. Pasikeis tik deklaravimo tvarka. Pasirinkę nepriklausomą tiekėją, energijos suvartojimą turėsite deklaruoti ESO savitarnos svetainėje www.eso.lt/savitarna/.

Jums reikia tik pasirašyti pirkimo – pardavimo sutartį su nepriklausomu tiekėju, o visa administracine našta pasirūpins Enefit.

Rekomenduojame paskutinę tiekimo dieną prieš pereinant pas Enefit deklaruoti skaitiklio rodmenis.

Sutarties sąlygos

Fiksuotos kainos terminas yra numatomas sutarties sąlygose. Nustatydama terminą kainos galiojimui, Enefit įsipareigoja šios kainos nekeisti visą sutarties laikotarpį. Pasibaigus laikotarpiui kaina peržiūrima ir, priklausomai nuo rinkos situacijos, paliekama ta pati arba siūloma pakeisti. Apie sąlygų pasikeitimą klientas informuojamas per ne mažiau nei 30 dienų iki sutarties pabaigos ir turi teisę su sąlygomis nesutikti bei nutraukti sutartį.

Deklaravimas, sąskaitų gavimas ir apmokėjimas

Sąskaitą galite apmokėti bankiniu pavedimu arba, jei esate SEB arba Swedbank klientas – tiesiogiai, per „banklink“ nuorodą, kurią rasite laiško, siunčiamo kartu su sąskaita, tekste. Taip pat sąskaitą galėsite apmokėti per banko e-sąskaitą, vienasaskaita.lt ir Maxima įmokų surinkimo punktuose.

ESO savitarnos svetainėje (www.eso.lt/savitarna/) reikia pasirinkti sekciją NAMAI ir Savitarna skirta nepriklausomų tiekėjų paslaugomis besinaudojantiems klientams.

Iki paskutinės mėnesio dienos (imtinai) šioje savitarnos svetainėje deklaruokite savo suvartojimo duomenis už einamąjį mėnesį. Tai galėsite padaryti pasirinkę sekciją RODMENŲ DEKLARAVIMAS, pasirinkę laikotarpį už kurį deklaruojate, suvedę duomenis bei paspaudę mygtukus TĘSTI ir vėliau PATVIRTINTI.

Norintiems mokėti pagal VIDUTINĮ SUVARTOJIMĄ, reikės sukaupti 6 mėnesių istorinius suvartojimo duomenis, t.y. nepertraukiamai 6 mėnesius deklaruoti duomenis.

ENEFIT sąskaitas už elektros energiją suvartotą praėjusį mėnesį gausite sutartyje nurodytu elektroninio pašto adresu iki dešimtos dienos, po to, kai gausime Jūsų suvartojimo duomenis iš ESO.

Sąskaitą turėtumėte gauti iki 10 mėn. d. (imtinai). Jei rodmenis deklaravote, tačiau sąskaitos iki šio termino negavote, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo vadybininkus.

Elektros energijos kilmė ir žalioji energija

Jums tiekiama elektros energija yra 100% pagaminta iš Lietuvoje veikiančių atsinaujinančių energijos šaltinių. Žalioji energija jums gaminama mūsų partnerių – vietinių gamintojų bei Enefit Green vėjo, saulės ir kitų atsinaujinančių išteklių jėgainėse.

Žaliosios energjos tiekimą užtikriname sutartimis su vietiniais gamintojais. Taip pat kiekvieną mėnesį mūsų gyventojams patiektam elektros energijos kiekiui išduodamos kilmės garantijos. Kilmės garantijų registrą administruoja Litgrid. Daugiau informacijos »

Visuomet siūlome įsitikinti, jog tiekėjas ar jo grupės įmonė ne tik gamina energiją iš atsinaujinančių išteklių, tačiau būtent tiekia ją jums. Toks tiekimas turi būti užtikrinamas kilmės garantijomis. Enefit užtikrina, jog kliento suvartota elektros energija yra užtikrinama kilmės garantijomis.

Elektros kaina

Nepriklausomo tiekėjo tiekiamos elektros energijos įsigijimo kaina – viena galutinės kainos, kurią vartotojas sumoka už sunaudotą elektros energiją, sudedamųjų dalių. Elektros vartotojas taip pat turi susimokėti AB „Energijos skirstymo operatorius“ už elektros persiuntimą (perdavimą, skirstymą, VIAP, sistemines paslaugas). Tuo atveju, jei varotojas perka visuomenine kaina, jis dar papildomai moka visuomeniniam tiekėjui už visuomeninį tiekimą (žr. pavyzdį).

Galutinę kainą sudaro ESO taikomi skirstymo įkainiai ir kiti mokesčiai, o taip pat elektros energijos kaina. Sutartimi mes susitariame ir užfiksuojame elektros kainą, kurią mokėsite už faktiškai sunaudotą elektros kiekį. Galime užtikrinti, kad 2 metų laikotarpyje ši kaina nekis. Negalime užtikrinti, kad 2 metų laikotarpyje valstybėje nekis mokesčiai ar ESO taikomas mokestis už elektros persiuntimo paslaugas.

Visuomet raginame klientus kreiptis tiesiogiai, jei jie turi klausimų dėl mokamos kainos. Kiekvieną atvejį aptariame ir sprendžiame individualiai.

Visuomet pačią naujausią informaciją apie visus taikomus tarifus ir mokėjimus už patiektą elektros energiją kalendoriniais metais, palyginimą su praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu bei, vidutiniu tos pačios grupės vartotojo elektros energijos suvartojimu, bei duomenis apie atitinkamai vartotojų grupei būdingą elektros energijos suvartojimą galite gauti kreipęsi į savo vadybininką arba bendruoju telefonu +370 5 261 9141.

Elektros persiuntimo paslaugos, tiekimo sutrikimai ir gedimai

Už elektros persiuntimo paslaugas yra ir išlieka atsakingas AB “Energijos skirstymo operatorius” (ESO).

Kadangi elektros energijos skirstytoju lieka ESO – tokiu atveju skambinkite jų trumpuoju numeriu 1852.

Sudarius sutartį su mumis Jums lieka galioti anksčiau Jūsų naudoti ESO persiuntimo paslaugos planai ir tarifai. Norint pakeisti planus galite tai padaryti prisijungę prie ESO savitarnos svetainės. Visus persiuntimo paslaugos tarifus rasite čia.

Kiti klausimai

Užsisakykit ir gaukit specialius pasiūlymus bei naujienas