Iki kovo pabaigos „Enefit“ klientams grįš sumokėtas rezervacijos mokestis: daliai vartotojų dar reikia patikslinti banko sąskaitos duomenis
Visi žaliųjų energijos sprendimų bendrovės „Enefit“ klientai, sumokėję rezervacijos mokestį ir iki šiol jo neatgavę, artimiausiu metu sulauks pinigų grąžinimo. Bendrovė klientams jau yra grąžinusi apie 500 tūkst. eurų, o iki kovo pabaigos šis procesas bus užbaigiamas, atsiskaitant su likusiais vartotojais.
„Jau beveik metai kaip nebeprašome grąžinti rezervacijos mokesčio, nutraukiant elektros tiekimo planą „Superžalias“ ir, reaguodami į klientų užklausas, grąžiname pinigus tiems, kurie kreipėsi. Iki kovo pabaigos šis mokestis bus grąžintas visiems buvusiems ir esamiems klientams be jokio papildomo prašymo“, – sako žaliųjų energijos sprendimų bendrovės „Enefit“ klientų aptarnavimo centro vadovė Marija Dargelytė.
Vasario 17–20 d. „Enefit“ klientai, kurių banko sąskaitos neturime ar kurių mokėtojo ir sutarties savininko duomenys nesutapo, buvo informuoti elektroniniu paštu apie trūkstamą informaciją, reikalingą rezervacijos mokesčio grąžinimui.
Visą šią savaitę, šie klientai bus dar kartą papildomai informuojami el. paštu. Per nurodytą laiką nepatikslinus duomenų, mokestis bet kokiu atveju bus kompensuotas, tačiau į banko sąskaitą bus išmokėtas tik gavus informaciją dėl banko sąskaitos patikslinimo.
Esamiems „Enefit“ klientams mokestis bus grąžintas į turimos sutarties mokėjimų balansą. Jiems nieko papildomai daryti nereikia. Papildomų veiksmų nereikės imtis ir buvusiems klientams, jei jų banko sąskaitos duomenis turime. Sumokėtą rezervacijos mokestį grąžinsime į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliekami mokėjimai už elektros tiekimo paslaugas.
Sąskaitos su grąžintinu mokesčiu klientus pasieks iki kovo 15 d., o grąžinimas į banko sąskaitą įvyks iki kovo mėn. pabaigos.
„Siekiame, kad visas procesas klientams būtų kuo patogesnis ir sklandesnis. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad kiekvienas vartotojas atgautų savo sumokėtą rezervacijos mokestį paprastai ir be nereikalingų rūpesčių“, – teigia M. Dargelytė.
Jokių mokesčių nutraukiant ar keičiant elektros tiekimo sutartis žaliųjų energijos sprendimų bendrovė „Enefit“ buitiniams vartotojams netaiko nuo 2024 m. balandžio. Trumpalaikėms, 3-24 mėnesių trukmės, sutartims jokie apribojimai niekuomet nebuvo taikomi.
Daugiau informacijos apie planui „Superžalias“ taikyto mokesčio grąžinimą galima rasti čia.