5 mitai apie elektros energijos tiekėjo keitimą

Perėjimas nuo monopolinės elektros energijos rinkos prie liberalios suteikia kur kas daugiau vertės vartotojui. Viena iš pagrindinių šio proceso sudedamųjų dalių – laisvė rinktis nepriklausomą elektros energijos tiekėją. Tiesa, pastebime, jog šį pokytį vis dar gaubia daugybė mitų bei abejonių. Todėl nuprendėme sugriauti populiariausius mitus apie energijos rinkos liberalizaciją ir padėti Jums priimti geriausią sprendimą.
Mitas Nr. 1: Tiekėjo keitimas kainuoja papildomai
Išlikite ramūs, tiekėjo keitimas Jums papildomai nieko nekainuos. Priešingai, jei nepasirinksite nepriklausomo elektros energijos tiekėjo iki savo etapui numatyto laiko, Jums bus pradedamas taikyti garantinis elektros tiekimas ir papildomas mokestis, todėl už elektrą mokėsite brangiau. Savo ruožtu, nepriklausomas tiekėjas gali pasiūlyti geriausiai Jūsų poreikius atitinkantį planą.
Pasirinkę „Enefit“, savo namuose galėsite naudotis elektros energija, pagaminta iš vietinių lietuviškų atsinaujinančių šaltinių. Ar tai kainuos papildomai? Tikrai ne! Mokėsite tiek pat, bet gyvensite tvariau.
Mitas Nr. 2: Pakeitus tiekėją susidursiu su laikinu elektros nebuvimu
Ne, tai yra netiesa. Elektros tiekėjo pakeitimas neturi jokios įtakos nepertraukiamam elektros tiekimo užtikrinimui, todėl net ir pasirinkę kitą tiekėją galėsite jaustis ramūs. Be to, elektros energijos persiuntimą, kaip ir iki šiol, toliau garantuos „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO).
Mitas Nr. 3: Reikės keisti skaitiklius, įvadą, laidus
Užtikriname, jog keičiant elektros energijos tiekėją, pakeisti skaitiklių ar kitos jau esamo infrastruktūros tikrai nereikės. Ir toliau galėsite naudoti senuosius skaitiklius, įvadą bei laidus, kuriuos įdiegė ESO. Taip pat, ESO ir toliau užtikrins turimų skaitiklių techninę priežiūrą, tad Jums nekils papildomų rūpesčių.
Pasirinkusiems žaliąją „Enefit“ energiją, aplinkai draugiškos energijos tiekimą patvirtiname elektros energijos kiekiui išduodama kilmės garantija. Jų registrą administruoja Lietuvos elektros perdavimo sistemos operatorius „Litgrid“.
Mitas Nr. 4: Gedimais turėsiu rūpintis pats
Sutrikus elektros energijos tiekimui ar įvykus techniniam gedimui, iškilusiomis problemomis ir toliau rūpinsis elektros energijos skirstytojas ESO, todėl taisyti gedimų pačiam tikrai nereikės. Viskas, ką reikės padaryti, tai užregistruoti gedimą, paskambinus trumpuoju numeriu 1852.
Mitas Nr. 5: Turiu sutartį, todėl negaliu jos nutraukti
Jūs ne tik galite nutraukti sutartį su dabartiniu elektros energijos tiekėju, bet ir turite teisę sudaryti naują. Sutarties nutraukimas įvyksta savaime, kai tik pasirašote naują sutartį. Todėl į dabartinio tiekėjo klientų aptarnavimo skyrių Jums vykti ar skambinti nereikia – viskuo pasirūpinsime mes.
Turite daugiau klausimų? Patikrinkite, galbūt, reikiamą atsakymą rasite čia. Turite kitų klausimų arba norite pasitarti – pasikalbėkime! Rašyti mums galite el. paštu [email protected], o skambinti +37052619141.