icon_search icon_caret_down icon_home icon_calendar icon_caret_updown icon_tick icon_x icon_profile icon_location icon_confirm icon_client_new icon_client_login icon_contract icon_moving icon_menu icon_facebook icon_twitter icon_linkedin icon_youtube icon_loader icon_exit icon_contract_2 icon_invoice icon_consumption icon_bell icon_personal icon_bell_lg icon_contract_lg icon_invoice_lg icon_consumption_lg icon_profile_lg package_fix package_spot icon_plus icon_arrow_leftmeters-lg

5 mitai apie elektros energijos tiekėjo keitimą

5 mitai apie elektros energijos tiekėjo keitimą

Perėjimas nuo monopolinės elektros energijos rinkos prie liberalios suteikia kur kas daugiau vertės vartotojui. Viena iš pagrindinių šio proceso sudedamųjų dalių – laisvė rinktis nepriklausomą elektros energijos tiekėją. Tiesa, pastebime, jog šį pokytį vis dar gaubia daugybė mitų bei abejonių. Todėl nuprendėme sugriauti populiariausius mitus apie energijos rinkos liberalizaciją ir padėti Jums priimti geriausią sprendimą.

Mitas Nr. 1: Tiekėjo keitimas kainuoja papildomai

Išlikite ramūs, tiekėjo keitimas Jums papildomai nieko nekainuos. Priešingai, jei nepasirinksite nepriklausomo elektros energijos tiekėjo iki savo etapui numatyto laiko, Jums bus pradedamas taikyti garantinis elektros tiekimas ir papildomas mokestis, todėl už elektrą mokėsite brangiau. Savo ruožtu, nepriklausomas tiekėjas gali pasiūlyti geriausiai Jūsų poreikius atitinkantį planą.

Pasirinkę „Enefit“, savo namuose galėsite naudotis elektros energija, pagaminta iš vietinių lietuviškų atsinaujinančių šaltinių. Ar tai kainuos papildomai? Tikrai ne! Mokėsite tiek pat, bet gyvensite tvariau.

Mitas Nr. 2: Pakeitus tiekėją susidursiu su laikinu elektros nebuvimu

Ne, tai yra netiesa. Elektros tiekėjo pakeitimas neturi jokios įtakos nepertraukiamam elektros tiekimo užtikrinimui, todėl net ir pasirinkę kitą tiekėją galėsite jaustis ramūs. Be to, elektros energijos persiuntimą, kaip ir iki šiol, toliau garantuos „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO).

Mitas Nr. 3: Reikės keisti skaitiklius, įvadą, laidus

Užtikriname, jog keičiant elektros energijos tiekėją, pakeisti skaitiklių ar kitos jau esamo infrastruktūros tikrai nereikės. Ir toliau galėsite naudoti senuosius skaitiklius, įvadą bei laidus, kuriuos įdiegė ESO. Taip pat, ESO ir toliau užtikrins turimų skaitiklių techninę priežiūrą, tad Jums nekils papildomų rūpesčių.

Pasirinkusiems žaliąją „Enefit“ energiją, aplinkai draugiškos energijos tiekimą patvirtiname elektros energijos kiekiui išduodama kilmės garantija. Jų registrą administruoja Lietuvos elektros perdavimo sistemos operatorius „Litgrid“.

Mitas Nr. 4: Gedimais turėsiu rūpintis pats

Sutrikus elektros energijos tiekimui ar įvykus techniniam gedimui, iškilusiomis problemomis ir toliau rūpinsis elektros energijos skirstytojas ESO, todėl taisyti gedimų pačiam tikrai nereikės. Viskas, ką reikės padaryti, tai užregistruoti gedimą, paskambinus trumpuoju numeriu 1852.

Mitas Nr. 5: Turiu sutartį, todėl negaliu jos nutraukti

Jūs ne tik galite nutraukti sutartį su dabartiniu elektros energijos tiekėju, bet ir turite teisę sudaryti naują. Sutarties nutraukimas įvyksta savaime, kai tik pasirašote naują sutartį. Todėl į dabartinio tiekėjo klientų aptarnavimo skyrių Jums vykti ar skambinti nereikia – viskuo pasirūpinsime mes.

Turite daugiau klausimų? Patikrinkite, galbūt, reikiamą atsakymą rasite čia. Turite kitų klausimų arba norite pasitarti – pasikalbėkime! Rašyti mums galite el. paštu elektra@enefit.lt, o skambinti +37052619141.


Užsisakykit ir gaukit specialius pasiūlymus bei naujienas