Informacija „EGTO energija“ klientams
Nuo rugsėjo 15 dienos, „EGTO energija“ tolimesnį elektros energijos tiekimą perleido kitam nepriklausomam tiekėjui – „Enefit“. Užtikriname, jog tiekėjo pasikeitimas neturės jokios įtakos sklandžiam elektros energijos tiekimui, o iki šiol buvusi kainodara bei sutarties sąlygos išliks tokios pačios. Taip pat, visiems privatiems klientams be jokių papildomų mokesčių bus tiekiama žalioji energija, pagaminta iš atsinaujinančių energijos išteklių.
Siekdami, kad Jūsų patirtis su „Enefit“ būtų sklandi, primename šiuo metu aktualiausią informaciją.
Esminės sutarties sąlygos ir kainodara – nesikeis.
Tiek sutarties sąlygos, tiek kainodara liks tokia pat kaip ir anksčiau, tad sąskaitos ir toliau labiausiai priklausys nuo kainų elektros kainų biržoje. Sutarties iš naujo pasirašyti nereikės. Jei esate privatus klientas, atnaujintą sutartį po kurio laiko matysite „Enefit“ savitarnoje – apie tai informuosime atskiru laišku.
Kaip deklaruoti skaitiklio rodmenis už rugsėjo mėnesį?
Jeigu Jūsų objekte yra įrengta automatizuota apskaita (išmanusis skaitiklis), deklaruoti duomenų nereikia. Tai galioja tiek verslo, tiek privatiems klientams.
Kitu atveju, rugsėjo mėnesio duomenis deklaruokite per ESO savitarną: https://mano.eso.lt/
Nuo spalio mėnesio, visi privatūs „Enefit“ klientai informaciją apie duomenų deklaravimą gaus el. paštu.
Kaip sumokėti sąskaitą už rugsėjo mėnesį?
Jei esate privatus klientas, nepaisant Jūsų turimo skaitiklio, mėnesio pabaigoje gausite dvi sąskaitas už elektros energiją – vieną iš bendrovės „EGTO energija“ (už elektros energijos suvartojimą iki rugsėjo 15 d.), kitą iš „Enefit“ (už elektros energijos suvartojimą nuo rugsėjo 15 d. iki rugsėjo 30 d.). Jas apmokėti turėsite atskirai, sąskaitose nurodytais būdais ir pagal nurodytus terminus.
Jei esate verslo klientas, nepaisant Jūsų turimo skaitiklio, mėnesio pabaigoje gausite tris sąskaitas už elektros energiją – iš bendrovės „EGTO energija“ (už elektros energijos suvartojimą iki rugsėjo 15 d.), iš „Enefit“ (už elektros energijos suvartojimą nuo rugsėjo 15 d. iki rugsėjo 30 d.) ir iš „ESO“ (už persiuntimo paslaugą). Sąskaitas apmokėti turėsite atskirai, sąskaitose nurodytais būdais ir pagal nurodytus terminus. Sąskaitas gausite tuo el. paštu, kokiu jas gaudavote iki šiol.
Esu gaminantis vartotojas – kas nutiks su mano sukauptu elektros energijos kiekiu?
Jei esate gaminantis vartotojas, sukauptas elektros energijos kiekis niekur nedings, jis bus perkeliamas kartu su visais sutartiniais įsipareigojimais. Jei sukauptos elektros energijos neišnaudosite iki 2024 kovo 31 d., neišnaudotą kiekį kompensuos „Enefit“.
Apie „Enefit“
„Enefit“ yra didžiausios Baltijos šalyse elektros energijos gamybos ir prekybos įmonių grupės „Eesti Energia“ dalis. „Eesti Energia“ turi ilgametę patirtį energetikos srityje – 2019 m. kompanija šventė 80 metų veiklos jubiliejų. Nuo 2022 m. „Enefit“ yra antras elektros energijos tiekėjas Lietuvoje pagal elektros tiekimo apimtis.
Jei turite papildomų klausimų – susisiekite su mumis telefonu +370 5 261 9141 (darbo dienomis nuo 8:00 – 20:00 val.) arba el. paštu [email protected].